سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کدام ورق سقف بهتر است

بنابراین پروژه شما به ورق های سقف نیاز دارد - اما کدام نوع ورق سقف بهتر است؟ این که آیا می خواهید مقرون به صرفه ترین ، با دوام ترین یا از نظر زیبایی زیبا باشد ، در eRoofs ، مطمئناً ورق های سقف مناسب برای پروژه خود را پیدا خواهید کرد-و با قیمت فوق العاده پایین.

در این راهنما ما سه نوع محبوب ترین ورق های سقف را تجزیه و تحلیل می کنیم و به این دلیل می پردازیم که چرا می خواهید آنها را برای پروژه خود انتخاب کنید.

محبوب ترین انواع ورق سقف

ورق های سقف قیری

ورق های سقف قیری مقرون به صرفه ترین گزینه در بین ورق شیروانی هستند. اما فکر نکنید که چون ارزانتر است به اندازه سایر محصولات خوب نیست - با مراقبت و نصب مناسب ، قیر می تواند برای چند دهه دوام بیاورد و از محصولات گران تر سخت تر باشد.

برخلاف برخی از ورق های ارزان قیمت PVC ، بعید است که قیر تحت فشار ترک بخورد ، اما با این حال بیشتر از PVC مستعد پارگی های کوچک است. اگر رنگ سقف تیره یا سیاه را انتخاب کنید ، می تواند سطح عایق پایینی را ارائه دهد و به جذب گرما کمک کند.

ورق سقف

قیر در طیف گسترده ای از رنگ ها موجود است و اگر تمایلی به جستجوی ساده "رول" برای سقف خود ندارید ، حتی در ورق سقف راه راه یا کاشی ظاهر می شود. نصب فوق العاده ساده است و توسط اکثر DIYers قابل انجام است. قیر را می توان به اندازه برش داد که برای اشکال ناخوشایند مناسب است.

طرفداران:

تنوع رنگ و سبک

مقرون به صرفه ترین گزینه

نصب آسان

در صورت نیاز به راحتی می توان آن را به اشکال ناخوشایند برش داد

می تواند دهه ها دوام بیاورد

بعید است ترک های بزرگی ایجاد شود

رنگ های تیره عایق کمی را ارائه می دهند

معایب:

می تواند در افراط پاره شود

عدم انتقال نور

ورق های سقف PVC

اگر پروژه شما به نور داخلی نیاز دارد ، PVC می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. هنوز هم بسیار مقرون به صرفه است اما اجازه می دهد نور در حالی که ضد آب و هوا است عبور کند. ضد خش است و در مقاومت در برابر ضربه بسیار خوب عمل می کند. اگر به مقدار زیادی عایق نیاز دارید ، ممکن است بهترین گزینه نباشد ، زیرا نمی توانید عایق را زیر آن (یا بدون مسدود کردن نور!) اضافه نکنید ، اما برای اکثر پروژه هایی که ممکن است به نور نیاز داشته باشید ، مانند carport یا گلخانه ، این ورق بام عالی است.

PVC ویستالوکس یک گزینه بسیار خوب است و دارای مقاومت در برابر آتش اضافی و 10 سال ضمانت است. بسیار سبک و راحت نصب می شود ، بنابراین DIYers اغلب PVC را برای چراغ های سقف ، سایبان ها ، تخت های چوبی و موارد دیگر انتخاب می کنند. PVC مانند قیر ، اندازه نسبتاً ساده ای دارد که نصب را حتی ساده تر می کند.

ویستالوکس در 3 ضخامت مختلف وجود دارد - 0.8 میلی متر ، 1.1 میلی متر و 1.3 میلی متر و ضخیم ترین گزینه سخت ترین است.

طرفداران:

ارزان برای خرید

مانند یک پنجره روشن می شود - کاملاً شفاف

نصب آسان

همچنین می توان به راحتی اندازه آن را برش داد

ضد آب و هوا

گارانتی ویستالوکس به مدت 10 سال

دارای ضخامت های مختلف می باشد

ضد خش

مقاوم در برابر آتش

معایب:

اگر به شدت تحت تاثیر قرار گیرد می تواند ترک بخورد

فاقد خاصیت عایق کاری