سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دین هندرسون هنگام بهبودی از کووید -19 اردوی آموزشی منچستریونایتد

این دروازه بان در تمرین تیم اوله گونار سولسشر در اسکاتلند پیش از آخرین بازی دوستانه پیش فصل خود مقابل اورتون بازی نخواهد کرد.

دین هندرسون به دلیل بهبودی از اثرات جدید ابتلا به کووید 19 ، اردوی آموزشی منچستریونایتد در اسکاتلند را از دست خواهد داد.

این دروازه بان پس از بهبودی از مصدومیت به تمرینات بازگشت و باعث شد او از تیم ملی انگلیس در مسابقات قهرمانی اروپا تابستان خارج شود اما از زمان ابتلا به این ویروس سه هفته پیش احساس خوبی نداشت.

نتیجه آزمایش این بازیکن 24 ساله چند هفته پیش مثبت بود اما هنوز با خستگی دست و پنجه نرم می کند و با تیم به سنت اندروز سفر نکرده است.

هندرسون

چه گفته شده است؟

یونایتد بیانیه کوتاهی را قبل از تمرین تیم ملی در اسکاتلند برای اولین بار عصر دوشنبه منتشر کرد.

در آن نوشته شده بود: "دین هندرسون در حالی که تمرینات منچستریونایتد در اسکاتلند را ادامه می دهد ، غایب خواهد بود در حالی که به بهبودی خود از خستگی طولانی مدت پس از ابتلا به عفونت کووید -19 در سه هفته قبل ادامه می دهد. انتظار می رود او به زودی تمرین کند. "

آیا هندرسون مناسب است؟

در حالی که او در حال حاضر به دلیل بیماری کووید -19 از میادین دور است ، به طور کامل از مصدومیت مفصل ران رهایی یافت که او را مجبور کرد در تابستان از تیم گرت ساوتگیت در انگلیس کنار برود.

این بازیکن 24 ساله با داوید دخیا در نبرد است تا اولین دروازه بان این فصل باشد. فارغ التحصیل آکادمی فصل گذشته به عنوان انتخاب دوم پشت سر اسپانیایی شروع کرد ، اما در چند ماه آخر این رقابت ها خود را به عنوان شماره 1 لیگ معرفی کرد در حالی که دخیا مجبور بود به مسابقات جام بسنده کند.

اوله گونار سولسشر تصمیم سخت دیگری در پیش دارد تا فصل جدید با هر دو دروازه بان به دنبال جلب رضایت آنها باشد. تام هیتون ، که تابستان امسال با یک انتقال رایگان به این باشگاه پیوست ، تابستان امسال در بازیهای دوستانه پیش فصل تا کنون به همراه لی گرانت که اخیراً قرارداد جدید یک ساله امضا کرده است ، بازی کرده است.

یونایتد در اسکاتلند چه می کند؟

با توجه به محدودیت های سفر جاری ، امسال هیچ تور پیش فصل در خارج از کشور وجود نداشت ، اما یونایتد به جای بازیهای دوستانه در انگلستان تصمیم گرفت. آنها پیش از این در دیدارهای خارج از خانه مقابل دربی و کوئینز پارک رنجرز بازی کرده و در اولدترافورد میزبان برنتفورد بودند.

درگیری آخر هفته گذشته آنها با پرستون نورث اند ، پس از آنکه گروه کوچکی از تیم تمرین تیم اصلی آزمایش مثبت کووید -19 را ثبت کردند ، لغو شد که بعداً منفی بود.

شاگردان سولسکایر یک بازی دوستانه دیگر برای بازی مقابل اورتون در آخر هفته پیش از آغاز فصل خود مقابل لیدز در آخر هفته اول فصل جدید دارند.

آنها در حال حاضر در دومین اردوی تدارکاتی پیش فصل خود هستند که چند هفته پیش در ساری به پایان رسیدند. این گروه بعد از ظهر دوشنبه برای یک اردوی سه روزه در سنت اندروز به داندی رفتند.

تعدادی از بازیکنانی که به دلیل حضور در مسابقات بین المللی در تعطیلات به سر می بردند ، اکنون به این تیم پیوستند. هری مگوایر ، دخیا ، آرون وان بیساکا ، لوک شاو ، ویکتور لیندلوف و فیل جونز همگی در ترکیب سولسکایر حضور دارند.

مارکوس راشفورد به هم تیمی هایش نمی پیوندد زیرا او در انتظار مشکل شانه است که انتظار می رود او را تا اکتبر از میادین دور کند.